הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 


אתר זוהר החיים הוקם על ידי הרב יוחנן באנון ז"ל 
האתר משומר למען זכרו על ידי מפעל הזוהר העולמי (Ha-Zohar.info) ולימוד הזוהר היומי (DailyZohar.com)

   פרשת בראשית    פרשת נח    פרשת לך לך    פרשת וירא    פרשת חיי שרה    פרשת תולדות    פרשת ויצא
   פרשת וישלח    פרשת וישב    פרשת מקץ    פרשת ויגש    פרשת ויחי    פרשת שמות    פרשת וארא
   פרשת בא    פרשת בשלח    פרשת יתרו    פרשת משפטים    פרשת תרומה    פרשת תצוה    פרשת כי תשא
   פרשת ויקהל    פרשת פיקודי    פרשת ויקרא    פרשת צו    פרשת שמיני    פרשת תזריע    פרשת מצורע
   פרשת אחרי מות    פרשת קדושים    פרשת אמר    פרשת בהר    פרשת בחוקותי    פרשת במדבר    פרשת נשא
   פרשת בהעלותך    שלח לך    פרשת קרח    פרשת חוקת    פרשת בלק    פרשת פינחס    פרשת מטות
   פרשת מסעי    פרשת דברים    פרשת ואתחנן    פרשת עקב    פרשת ראה    פרשת שופטים    פרשת כי תבוא
   פרשת כי תצא    פרשת ניצבים וילך    פרשת האזינו    פרשת זאת הברכה
 
    עמוד הבית
    צור קשר
    תחילת הבריאה
    מבנה העולמות
    ראש השנה
    תם עוונך בת ציון
    הנהגות וסגולות
    אדם
    גאולה
    לאלפים
    חיים על פי הזוהר
    אלול
    24 אלף תלמידי רבי עקיבא
    פתיחת אליהו
    רבי שמעון בר יוחאי
    תיקוןני זוהר חדש
    כללי סודות ורזי התורה
    מעלת עיסוק בזוהר
    מהו צדיק ?
    הליכות אור - נוער וחינוך
    סוד הקפת התיבה
    מפעל הזוהר העולמי
    סוד קליפת נוגה
    נפש, רוח, נשמה..
    הצלת רבי יצחק
    ערב רב
    טעמי המצוות
    קריאת שמע בכוונה
    להידמות לאבות
    ט"ו בשבט
    שבת קודש
    שיויתי השם
    רבי שמעון מבטל מוות
    מעלת הלילה
    חיזוק באמונה
    נטילת ידיים
    רחל
    ויעבור
    יום הכיפורים
    ייחודים בתנועה
    מדרש האותיות
    פרשיות השבוע - וידאו
    סוכות
    צפיחית בדבש
    מעוט הירח
    תלמוד ארץ ישראל
    תפילה בציון רשב"י
    סדר עליית הנשמה
    תמונות
    לב נתיבות עשר מאמרות
    חנוכה
    שיעורי תורה בצ'ט
    ברכות השחר
    סגולות שבת
    מזמור יט - פרוש הזוהר
    מדרש רות - זוהר
    הקדמה 6 מצוות
    שיעורי וידאו - זוהר
    פסח
    שביעי פסח ועומר
    עמלק העייף, ישראל יעף
    מעלת משה רבינו
    משיח
    המלחמה האחרונה 1
    אלפיים שנות תפילה
    מדרשי זוהר
    בראשית תמן - תיקון 48
    שום תשים עליך מלך
    כבד את אביך...
    אידרא זוטא
    יסודות הזוהר
    להשיב את הבן לאב
    נסתם הפתוח ונפתח הסתום
    אנכי ה'
    קריאת זוהר כללית
    שיעורי זוהר בקול
    אלול ושיעורים תשרי
    למה אנחנו כאן?
    רפ"ח
    ממלכת כהנים
    פרשות השבוע
    חגי השנה
    סודת הזוהר
    דרשות הרב בטקסט
    תורה וישראל חד הם
    מפתח החכמה ביראה
    ראשי ישן
    הנהגות הימים
    מבצע ה - 70
    שיעורי עץ החיים
    מחיה המתים
    נבואת פרס אירן
    חיטה ומשיח
    נצח זמן ומקום
    נישואין גירושין
    פורים
    מוצאי שבת
    סוד הפרצופים - בפשט
    מלאכים המלווים
תרומות לברכות בעלון
ובאתר נא להשאיר את נוסח
הברכה.
התרומות מיועדות להחזקת האתר
הדפסת עלוני הזוהר
הכנת סרטי וידאוו ייחודים, שיעורי זוהר 
 

 
עלון פרשת השבוע - שביעי של פסח וכוונות העומר

חותם חג הפסח
שביעי של פסח

הכל הולך לפי החותם...
מי היא החותם איתמר?
מי זאת הנקראית חותם המלך?
נו...
אתה יודע?
לא יודע
בטח שאתה יודע
היא השביעית
היא המלכות
היא השכינה
היא תורה שבעל פה
חותמת את תורה שבכתב
חותמת את כל הספירות מעליה
ומלכותו בכל משלה
היא שבת קודש
תיקון שביעי של פסח
יום השביעי
יפה
כל הכבוד
תיקון ליל השביעי
כמו שעושים ברית יצחק
למה עושים ברית יצחק?
להכין את הנולד
הנולד הוא
תורה שבכתב ותורה שבעל פה
שנקבל אחרי בחג מתן תורה
הם התורה של שנה הבאה
כל החידושים
כל ההלכות
כל המדרשים
שיחדשו שנה הבאה
נמצאים בנולד הזה
ומי שיכין היטב את הנולד
יקבל חידושי עולם הבא
כל השנה הבאה עלינו לטובה
כעת הוא נמצא בתהליכי גדילה
בזה שנקרא את זוהר המחולק
עד מתן תורה
נכון איתמר
גם זה
אבל גם התיקון המופיע בסידורים
תהליכי נקיון
תיקון המידות של ספירת העומר
להיות ראוי להיות כלי נקי טהור
לקבל תורה מזוככת
הכנה לתיקון שבועות
09:17
תורה שהיא עץ חיים
לקבל כתרים
70 כתרים
מתי
בליל שבועות
בטבילה של עלות השחר
אחר התיקון
ליל השבועות
אלו הם שבעה כתרים שאנחנו מכינים
היום בלילה
לקלב כפול עשר
לקבל
70 כתרים כתרי תורה
70 פנים לתורה
לכן הכינו עצמיכם
זו קבלת פני שכינה
פני משיח
פני הקב"ה
את פנייך אבקש
כל השנה הוא מסתתר
הוא מראה אחוריו
"ופני לא יראו"
ואילו בחג הזה, אפשר לקבל אור פני המלך
פנים - אור הפנים ילווה אותך כל השנה
לא תחסר דבר
כל בקשותייך ימלאו

דוגמא כיצד לעבוד עם מידות של ספירת העומר!!!

זוהר מזהיר
בשלל גוונים
זוהר פרשת קדושים
קדושים תהיו
כי קדוש אני
דף פ' עמוד ב'
אמרו רבותינו
כי פרשת קדושים היא היבט נוסף
של עשרת הדיברות
הנה מביא אותם רבי חייא
אַל תִּפְנוּ אֶל הָאֱלִילִים. הָכָא אָתָא לְאַזְהָרָא לְהוּ לְיִשְׂרָאֵל כְּקַדְמֵיתָא. לָקֳבֵיל (שמות כ) לֹא יִהְיֶה לְךָ אֱלֹהִים אֲחֵרִים עַל פָּנָי. וִאלֹהֵי מַסֵּכָה לֹא תַעֲשׂוּ לָכֶם, לָקֳבֵיל לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל אֲנִי יְיָ' אֱלֹהֵיכֶם.
אל תפנו אל האלילים שנאמר בפרשת קדושים
כנגד לא יהיה לך אלהים אחרים על פני
מהו אלהים?
היא מידת הכח
השולט
הדיין
אלהים אחרים
70 שרי אומות העולם
גם הטבע גימטירה אלהים
אלהים - נקרא משה איש האלהים
אלהי אברהם
גם
אלהי יצחק
כל שליט נקרא בשם אלהים
אבל כולם שואבים כוחם ולשליטתם על ידי
כוחו של אלהי האלהים
שליט על כל העליונים
ועל כל התחתונים
לא יהיה לך אלהים אחרים
שלא תחשוב שיש איזה כוח בעולם
שלא נובע מכוחי
בין כוחות הטומאה
ובין כוחות הקדושה
יש רק הנהגה אחת
ובסוד
אלהים
מי אלה
מי - היא בינה
אלה - הם שני בן ובת
מידת הגבורה

כגון כל הכינויים בהם בחר להתגלות ואף גם הסטרא אחרא הכל בהנהגת אין סוף ב"ה
וִאלֹהֵי מַסֵּכָה לֹא תַעֲשׂוּ לָכֶם, לָקֳבֵיל לֹא תַעֲשֶׂה לְךָ פֶסֶל אֲנִי יְיָ' אֱלֹהֵיכֶם.
והשני
אלהי מסיכה
אל תשים מסכים
על אור הקב"ה
אל תשים מתווכים
בינך לביו הבורא
לכל אחד יש חוט דק מקשר אותו אל הבורא
שלו
מיוחד
זה החוט של ההשגחה הפרטית
כל מתווך
בינך לבין הבורא
הוא מסך
מסיכה
אלהי מסיכה
כל הצדיקים
כל חכמי התורה
אינם מתווכים
הם מדירכים
הם מכוונים
הם מלמדים
הם לא מחליפים את הבורא
הם לא עוזרים
הם לא מושיעים
הם ממליצים
הם מתפללים
הם מברכים
אבל לכל אחד יש את הקשר
המיוחד אל הקב"ה
הדיבור המיוחד שלו ושל אביו
אֲנִי יְיָ' אֱלֹהֵיכֶם. לָקֳבֵיל אָנֹכִי יְיָ' אֱלֹהֶיךָ,
אמר
אני ה' אלהיכם
אחד יחיד ומיוחד
הכללי
של כולם
כנגד
אנכי ה' אלהייך
הפרטי שלך
הקשר המיוחד שלך אל האחד
החי בתוכך
המסובב אותך
המנהג אותך
בטוב וברע שאתה חושב
, אִישׁ אִמּוֹ וְאָבִיו תִּירָאוּ. לָקֳבֵל כַּבֵּד אֶת אָבִיךָ וְאֶת אִמֶּךָ.
אבא - תורה שבכתב
אימא תורה שבעל פה
כבודם
הוא בקיום
המוסר
והמצוות
יראת התורה
יראת החטא
אהבת התורה
סור מרע ועשה טוב
כבד את אביך ואת אימך
שהם הקב"ה והשכינה
תורה שבכתב ותורה שבעל פה
מצוות הבורא
הם לצורך הנברא
הוא היצרן
ויש ספר הוראות איך להפעיל את המוצר
אֶת שַׁבְּתוֹתַי תִּשְׁמוֹרוּ, זָכוֹר אֶת יוֹם הַשַּׁבָּת לְקַדְּשׁוֹ
שבתותי
שתי שבתות
שבת הגדול - תשובה..בינה.שכינה עליונה
שבת הקטנה - מלכות - תורה שבעל פה - שולחן ערוך
שמור - מלכות
זכור - זעיר אנפין - הבן - ישראל
לֹא תִּשָּׁבְעוּ בִשְׁמִי לַשָּׁקֶר. לֹא תִשָּׂא אֶת שֵׁם יְיָ' אֱלֹהֶיךָ לַשָּׁוְא.
לא תשבעו בשמי שלקר
קול יעקב הוא קול האמת
כל דיבור של יהודי
הוא קודש
אפילו לא הזכרת שם שמים
ושיקרת
כאילו נשבעת בשמו יתברך
זה לחומרה - זו לא הלכה!!
לא תשא את שם ה' אלהיך לשווא
תברך כמו שצריך
כל הזכרת שם הקב"ה
שיהיה בריכוז עצום
בידיעה שאתה פונה לקב"ה
מלך מלכי המלכים
וכן על דרך זו כל המשך המאמר
לֹא תִּגְנוֹבוּ, לֹא תִגְנוֹב. וְלֹא תְכַחֲשׁוּ, וְלֹא תְשַׁקְּרוּ אִישׁ בַּעֲמִיתוֹ. לֹא תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר. מוֹת יוּמַת הַנּוֹאֵף וְהַנּוֹאָפֶת, לֹא תִנְאָף. לֹא תַעֲמוֹד עַל דַּם רֵעֶךָ, לֹא תִּרְצַח. וְהָא אוּקְמוּהָ, וְעַל דָּא כְּלָלָא דְּאוֹרַיְיתָא, בְּפַרְשְׁתָּא דָּא.
הם כולם בפרשת קדושים


אני ה' אליהכם
ברבים
של כולם
אין אלהים אחרים
אני ה' אלהייך
גם בפרטות שלך
אל תמליך על עצמך
אף אלהים
אף מסך
אף נברא
לא יהיה לך אלהים
----------
למה?
אָמַר רִבִּי חִיָיא, בְּקַדְמִיתָא, אָנֹכִי יְיָ' אֱלֹהֶיךָ. זָכוֹר אֶת יוֹם הַשַּׁבָּת. לֹא תִשָּׂא. לֹא תִרְצַח. לֹא תִנְאָף. לֹא תִגְנוֹב. בְּלִישָׁנָא יְחִידָאי
בתחילה
הכל בלשון יחיד
וְהָכָא, אֲנִי יְיָ' אֱלֹהֵיכֶם. אִישׁ אִמּוֹ וְאָבִיו תִּירָאוּ, וְאֶת שַׁבְּתוֹתַי תִּשְׁמֹרוּ. אַל תִּפְנוּ אֶל הָאֱלִילִים. בְּלִישָׁנָא דְּסַגִּיאִין. אֶלָּא תָּא חֲזֵי, מִיּוֹמָא דַּהֲווֹ יִשְׂרָאֵל שְׁכִיחִין בְּעָלְמָא, לָא אִשְׁתְּכָחוּ קָמֵי קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא, בְּלִבָּא חַד, וּבִרְעוּתָא חֲדָא, כְּמָה בְּהַהוּא יוֹמָא דְּקַיְימוּ בְּטוּרָא דְּסִינַי. וְעַל דָּא כֹּלָּא אִתְּמַר בְּלָשׁוֹן יְחִידָאי. לְבָתַר בְּלִישָׁנָא דְּסַגִּיאִין, דְּהָא לָא אִשְׁתְּכָחוּ כָּל כַּךְ בְּהַהוּא רְעוּתָא.
ואחר כך הכל בלשון רבים
להביא את עם ישראל לתכלית
היא תיקון הפרצוף העליון
הנקרא זעיר אנפין
הבן
פנים קטנות
תינוק
הגדל להיות
בנו בכורו של הקב"ה
ישראל שמו
הוא יהיה לעתיד
אחד
ישראל
לכן דיבר בלשון יחיד
ולא בלשון רבים
שרבים זה לעכשיו
ישראל עלה במחשבה
ראשון
ואחרון
במעשה
רק באחרית הימים
יהיה גוף אחד
שלם
מתוקן על ידי כל הפרטים
הרבים
שהם בני ישראל
זה כמעט קרה
כפי שאמר
מִיּוֹמָא דַּהֲווֹ יִשְׂרָאֵל שְׁכִיחִין בְּעָלְמָא, לָא אִשְׁתְּכָחוּ קָמֵי קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא, בְּלִבָּא חַד, וּבִרְעוּתָא חֲדָא, כְּמָה בְּהַהוּא יוֹמָא דְּקַיְימוּ בְּטוּרָא דְּסִינַי. וְעַל דָּא כֹּלָּא אִתְּמַר בְּלָשׁוֹן יְחִידָאי. לְבָתַר בְּלִישָׁנָא דְּסַגִּיאִין, דְּהָא לָא אִשְׁתְּכָחוּ כָּל כַּךְ בְּהַהוּא רְעוּתָא.
מיום שהיו ישראל
נמצאים בעולם
לא נמצאו בלב אחד
ברצון אחד
מול הקב"ה
כמו היום ההוא שהיו בסיני
כאשר שמעו את דיבורו של הקב"ה
ולאחר מכן
חזרו שוב להיות מופרדים
לרבים
על ידי המפריד המנוול
הנחש
פָּתַח רִבִּי אֶלְעָזָר וְאָמַר, (הושע יג) וְאָנֹכִי יְיָ' אֱלֹהֶיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם וִאלֹהִים זוּלָתִי לֹא תֵּדָע. לָא כְּתִיב אֲשֶׁר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם, אֶלָּא אָנֹכִי יְיָ' אֱלֹהֶיךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם,
ממשיך
שואל
אנכי ה' אלהייך
מארץ מצרים
וכי הקב"ה מארץ מצרים?
אלא
אֶלָּא, מִן יוֹמָא דַּהֲווֹ יִשְׂרָאֵל בְּעָלְמָא, לָא אִשְׁתְּמוֹדָעוּ יְקָרָא דְּקוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא. בַּר בְּאַרְעָא דְּמִצְרַיִם
מתי ניכר כבודו של המלך?
מחוץ לבית המלך
כאשר אין שפע ועושר
יש גלות ועוני
ואנחנו לא עזבנו,
לא התערבו בגויים
לא למדו כישופיהם וגילוליהם
דבקו בדרך אבותם
לא לבשו ג'נסים ושתו קוקה קולה
לא ראו באמריקה
מקור השפע
לא הלכו בדרכי הגויים
אז ניכר כבודו של הקב"ה
לעיני כל העולם
גם היום
כל העולם נוהר אחר הזהב והכסף
ועם ישראל הקדושים
ממשיכים במסורות אבותיהם
נדבקים בתורה
מחפשים את אורו של הקב"ה בכלפיה
יושב בסתר עליון
משתעשע בחיפושי בניו
אחריו
מבקש את ליבכם
קב"ה בעי ליבא
רוצה לשכון בתוך כל אחדדד
כל בעל תשובה
כל מעשה תשובה
ממליך את המלך
מעלה את כבודות
תנו עוז לאלהים
הבו גודל לאלהינו
על ידי ביטול
רדיפת הממון
והכבוד
והנאות הגוף
המתכלה שתכליתו להיות מאכל לתולעי הקבר
הוא רק רכב
מה אתם מפנקים אותו כל כך
תרכבו עליו, תשעבדו אותו לנצחיות
תנצלו את אותו לזאת הוא נוצר
להיות מרכבה לנשמה!!!

לשמו יתברך


היום שני עומר,
גבורה של החסד

ערב טוב כב' הרב

ערב טוב

ערב משובח
ערב של מוחין דקטנות
מרגישים עייפות?
לאות?

ערב טוב כבוד הרב...

כבודו,איני עייף,אך לא מוצא את הקרקע...

מוחין דקטנות

אחרי ביקור בקברי אבות...אבאאאאאא....
כן כל נשמה שם בוכה
מרגישה את צער האבות
והאימהות

כבודו שהשעור יהיה לרפואת שלמה מרדכי בן מרים שבטיפול נמרץ

על הבנים ההולכים בחשיכה


אמן
התבוננו
צריך האדם לקשר עצמו להנהגות הרוחניות
כפי פרצופי הזמנים
יש פרצוף הנהגת ימי החול
יש פרצוף שבת
יש פרצוף הזמנים - חגים ומועדים
הם שלוש הנהגות שמתקיימות כל הזמן
גם כאשר אנחנו עסוקים בימי החג
פרצוף ימי החול ממשיך להתקיים
זה אנחנו לומים
לומדים
מתפילת 18
שלוש ברכות ראשונות
ושלוש אחרונות
אינן משתנות לעולם
ולא משנה אם זה חג, שבת או מועד
פרצוף שבת מקבל תוספת של - מוסף, לכן נקרא מוסף של שבת
או מוסף של חג
המתייחס לפרצוף של זמן מסויים
בכל פרצוף יש זמנים
של קטנות וגדלות
עיבור ויניקה
אמרנו אתמול
שכאשר הקב"ה עשה נס פסח

הוא שינה את ה"מה"
מה נשתנה - שם מ"ה - הוא שם הויה
הוא גימטריה אדם
הקב"ה שינה את בריאתו של האדם הזה
הוא הוליד אותו גדול
מוחין של גדלות
ללא מעברי - עיבור, יניקה, זמן ילדות - מוחין של קטנות
ורק אחר כך גודל לאדם
כדי להפוך את כוונות מכשפי מצרים
היודעים לינוק רק ממוחין של קטנות
הוריד מוחין של גדלות
לא היתה להם יניקה
חשיכה נפלה על כל הגויים
וכל הבכורות מתו
וישראל קיבלו מתנת חינם
ללא עמל - קיבלו גדלות
כל זאת הקדמה
לספירת העומר של היום

יש כרגע מציאות
של חזרה מהאדם הגדול
לשלוש מציאויות שלא היו
בבריאתו
הם
עיבור, יניקה, מוחין קטנות , גדלות
גדלות כבר היתה
חוזר אחורה למוחין של קטנות
מליל הסדר מתחילה הירידה
חסד השם יתברך הוא ענק
כיון שאמרנו שבאורות העומר
ניתקנו מידות מקולקלות של ישראל
מ - 49 שערי טומאה
להגיע למתן תורה מתוקנים
קדושים
בכל יום יורד אור מיוחד
הקשור לספירת העומר המסייע לאדם
לגלות ולתקן מידות לא טובות
במוחין של גדלות - אין כוח למידה רעה
להתבלט
היא נכנעת מפני שם הויה הקדוש
אולם במוחין של קטנות היא מתגלית
ופועלת
הקב"ה עשה
שמצד אחד יש מוחין של קטנות
כמו ילד שאינו יכול להתגבר על תאוותיו
יצרו הרע
ומוציא אל הפועל את המידה הרעה
ומצד שני
יש אור שיכול לתקוף את המידה הרעה
ולתקן אותה
אם תתבוננו בעצמכם כל אחד
מכיר אדם את מידותיו
את תאוותיו
ולקשרן למידה המתגלית בכל יום
ולהאיר באור של ספירת העומר
הרי הוא יכול לתקן מידה שלימה ביום אחד
מה שהוא לא אפשרי לפעמים בחיים שלימים
כעת
אני צריך אותכם
לתועלתכים
מי שנוכח
מילה אחת - או משפט קצר מאוד
מה לדעתכם היא מידת
גבורה של חסד

חינוך ילדים

עקידת יצחק

מסירות נפש

הכנסת אורחים

הכנסת אורחים

הקרבת יצחק

שאברהם האמין בבורא אחד,והלך נגד כולם.

לידת יצחק

תמימות
לידת יצחק

להתגבר על יצר הרע, כל הע"ז

אמונה כנגד כל העולם
עזות הקדושה

וכל אחד יתייחס למה שכתב בהתחלה

כתבתי
כל מה שאמרתם
כעת
כל אחד יבדוק את עצמו
בקשר למה שאמר
איזו מידה רעה יכולה להיות
הקשורה
לגבורה של החסד שציינתם
אצלכם
?
משפט קצר בבקשה?

חינוך ילדים הוא לפעמים דין

גם אם כל העולם עובד את נימרוד
אני מכיר בבורא
ולא זז
מה יכול להיות רע בכזו מידה
אפשר

אנוכיות

עקשנות
יפה אהרון

חוסר הכנעה ?!

אנוכיות
גם
זה אור המגיע לתקן

אין חכם כבעל ניסיון...

אנוכיות
חוסר הכנעה
חוסר יכולת להשתלב

זכיתי...לתיקון

כן

כיון שאנחנו עוסקים בתיקון המיוחד של העומר
אור מתקן דרך גילוי של מוין דקטנות
נחזור אחורה
אנחנו בתיקון מיוחד
לא קשור להשפעות
ולאיזון
יש שני הנהגות הפועלות
אחת - יש גילוי של מוחין דקטנות
המגלות מידות רעות שלנו
יש אור מיוחד שיורד
ומתקן מידות רעות
צריך לחבר את המידה הרעה שבנו
אל האור שיורד
הוא מתקן לבד
רק על ידי החיבור שנעשה
במידות שלנו
כמו שאמר אהרון
אנוכיות

אני פסיבי

נכון
אבל אני צריך להגיע לחקירה
מה המידה המתייחסת
לגבורה של החסד

סקרנות

קודם נגדיר

כלומר אתה מחפש את המידה לא את הפיתרון

מה היא גבורה של החסד
נכון
הפתרון
הוא אור ספירת העומר
על ידי
חיבור למרכבת החסד
הוא אברהם

הבנתי אותך אני בחיפוש פיתרון

הרב לפי דבריך לכל אחד מידה אחרת

היום זה התיקון של הגבורה של החסד

אמרנו
יכול להיות
כל העולם עובד עבודה זרה ואני לא
קפץ אהרון
ואמר
אנוכיות
מידה רעה
אור גבורה של החסד
מתקן

אז יציצו כל פועלי אוון
להישמדם
מתי אפשר להשמיד את האויב
רק כאשר הוא מתגלה
מוחין של קטנות מגלה את המידות הרעות
על יד חרב ספירת העומר
מקטינים ומשמידים את המידה
בכל יום מידה אחת
49 מידות
פאני עבדה איתי
על החסד של החסד
כאשר מסקנתה הייתה
שאירוח
של אברהם זה שיא החסד
ואז גילתה
שיש מידה רעה יכולה להיות
והיא כאשר האורח לא מעריך
את האירוח
יש העלבות
פגיעה
כעס
אור חסד של החסד יתקן
רק על ידי הגילוי
והחקירה
נמשיך בענין של היום
שאלות?

כן

בבקשה

הרב האם המידו היא אותה מידה לכולם?

לא חנה
עבודה פרטית

אור של חסד יתקן את תחושת הכעס וחוסר ההערכה?

כל אחד מגלה בעצמו

או שכל אדם יש לו מידה אחרת?

אותה תשובה פאני
כפי החקירה שלך

פאני זה בעצם עבודת השם ממש 1!!

כפי המסקנה שלך

אך כולם קשורות לחסד על פי היום

וצריך כל אחד
למצוא את עצמו
זו מתנה ענקית
תלמדו את עצמכם


כבודו,הייתכן,כי השינוי שהתחולל אצלי,שינה את המידות שלי,ללא עבודה מצידי???הרי אני נולדתי מחדש...

כן
אור השם מתקן

וודאי

אני לא יכול לתקן
אני יכול לגלות
את המידה

וואוו.

על ידי תפילה כנ"ל

פיתחו לי פתח
הפתח שתפתח לאור
להכנס על ידי גילוי
מה לא בסדר אצלי

טוב
יופי
חלקכים הבין

כלומר כבודו שיש לנו בעצם קיצור תהליך כאן בשל האור המיוחד של העומר שאנו נגלה את המידה והיא תתוקן בדרך נס בשל הזמן המיוחד שאנו מצויים בו

נכון יהודית


איזו זכות

הבנתי

כל רצון לקבל משהו בתוספת
למעשה חסד
הוא לא חסד
הוא מידה מקולקלת של חסד
כי החסד האמיתי
הוא ללא תמורה
לא רוחנית
ולא גשמית

הרב רות כתבה את זה

יש דבר כזה?

אברהם אבינו
עפר ואפר



אחד יחיד ומיוחד

לכן זכה להיות מרכבת החסד
בסדר
מתי יגיעו מעשיי
למעשי אבותי
אלך בדרכם
אלמד את מידותיהםם
ואנסה ככל יכולתי
להדבק
וכאשר יש אור ניסי
אשקיע יותר
זה עמל משתלם בימי העומר
כל יום תיקון מידה

גבורה של החסד
נסיים בה
היא הגבלת החסד
יש הרבה בני אדם
שיכולים לתת
אבל לא יודעים לקבל
גבורה של החסד
היא הכנעת החסד של נתינה
ויכולת לקבל חסד מאדם אחר
ללא תמורה
ללא הרגשת מחויבות

למידה לקבל
על החסד שנעשה
התיקון של המידה הזו
הוא אור מהיום בערב
עד מחר בערב
מחר בערב
מתחיל תיקון
תפארת של החסד
תפארת היא מידת האמת
מידת התורה
מידת התמימות - מלשון שלימות
להיות מסוגל להשתמש בתחבולות
במידות רעות
מבלי שהמידות יהפכו להיות "אתה"
תהיו ברוכים

ערב טוב, ומועדים לשמחה

תורה מונחת בצד
ומחלקת כתרים למי שבא אליה
ועוסק בה

מחלק מתנות
מתנה גנוזה
ושמה תורה
איילת אהבים

ספירת העומר היא ציווי מהתורה


כל תכליתה הוא לצורך
העלאת המלכות השכינה
ליום הייחוד הגדול
מתן תורה
חג השבועות
תורה שבעל פה
המלכות
מתחברת עם תורה שבכתב
הזכר
מה קורה מאתמול
ועד חג השבועות
וידוע שכל אור שירד פעם אחת
בזמן מסויים בשנה
בכל שנה בזמן המסויים הזה
האור שוב יורד ומתגלה
אתמול
ליל הסדר
נס ענק - הפך הטבע
בטבע ברגיל
יש עיבור - תינוק ברחם
יניקה - לידה וגדילה על ידי האימא
מוחין - לומד ללכת, לדבר
מוחין דגדלות - חשיבה, כתיבה, יצירה
זהו חוק רוחני שפועל
בכל הנבראים
כאשר יש זמן עיבור ויניקה
העובר מוגן על ידי אימא
אבל
במוחין של קטנות
אין הגנה של אימא
מוחין אלו נראים שמות
אלהים
והם יורדים מהמוח
אל הגוף, עוברים
בגרון
צר - מים צרים - מצרים
ובערף = פרעה
שני כוחות טומאה
יונקים משמות אלהים
והילד מקבל מוחין מעורבים בקדושה
ובכוחות מצרים - שוקלד, ממתקים, צעצעוים
ופרעה
קשה עורף הילד
מתעק"
מתעקש וכו"
פרעה מכיר רק שמות אלהים
אינו מכיר בשם הויה
..

מכיר את הטבע

שם הויה - הוא מוחין של גדלות
שם הויה הוא שם רוחניות
גדלות
עולם הבא
קדושה
אין כוח של טומאה
שיכול לינוק משמות הויה
תהיו קשובים
........
מה נשתנה
שם מה
שיורד רק אחרי עיבור, יניקה מוחין
השתנתה הנהגתו
הוא ירד ראשון
הוא נתן מוחין של גדלות
ללא כל הסדר הרגיל
לכן
זה ליל הסדר של מה שנשתנה
מה - יוד הא ואו הא - שם הויה במילוי אליפן
אם כך הגדילה
הזו אומנם גרמה שלא תהיה יניקה
אין להם שעפע
הבכורות שנמצאים בעורף מתים
והמצרים שיושבים בגרון
בחושך אין להם אור
מכת חושך
ומכת בכורות
ואז ישראל מקבלים אור
ענק
לוקחים את כל הזהב - ניצוצות קדושה
כסף - שברי כלים
ויוצאים ממצרים
אבל חסרים להם
שלוש תקופות גדילה
עיבור
יניקה
מוחין דקטנות
חזרו לתהליך של עיבור
לידה - קריעת ים סוף
מוחין דקטנות
קיטרוגים על חזרה למצרים
רוצים סיר בשר

לא כולם חלקם

דתן ןאבירם - הם תוצאת מוחין דקטנות
.............
ותצא דינה בת לאה
לקח אותה שכם בן חמור
אנס אותה
ולאחר מכן כתוב
ותדבק נפשו בה
היא לקחה לו את הנפש,,,
הייתה בו נפש
קדושה
מי הם?
אפרים ומנשה בני יוסף
ואוסנת
אוסנת בת דינה
שמעון ולוי
הרגו את כל בני שכם
24,000 גברים שעשו ברית מילה
נקפוץ כמה מאות שנים
בזמן של זימרי בן סלוא
וכזבי בת צור
שבט שמעון
פינחס קינא לשם והרג אותם
וגם מתו במגיפה
24,000 משבט שמעון
הם אותם 24 אלף
בזמן ספירת העומר
מתו 24 אלף תלמידי רבי עקיבא
אותם 24 אלף
מה זה 24 אלף?

בכל צירוף של חמש אותיות
יש 120 אפשרויות
כלומר
צירוף של שם אלהים

אלהים
אלהמי
אלמהי
וכו"
בכל אות
24 צירופים
כלומר
באות א
24 אפשרויות
24 באות אלף
24,000
תלמידי רבי עקיבא
שבט שמעון
בני שכם
הם מיתקו את כל שמות אלהים על ידי
שמתו
הם הצילו את עם ישראל
אחר החורבן

איזה מדהים

על ידי שהם מתו
מותקו השמות
כי לישראל בעת חורבן בית שני
לא היו זכויות
הם גרמו להפוך את הדין רק עליהם
ולכן נקבעו ימים אלו כימי אבל עבור גיבורים
אלו
אפילו
שבפשט אומרים
לא חלקו כבוד אחד לשני
אין אף אדם בעולם
שיהיה הצדיק הגדול ביולק
שיכול להתמודד

עם מוחין דקטנות

התנדבו להיות קורבן

הם מסרו עצמם למידה של קטונות
נכון
קורבנות

כיון שאלו הם ימי קטנות
אין ייחודים
אין שמות קדוש
אסור למי שיודע לכוון
לכוון בשמות הקודש
בכלל
רק למי שיודע
מי שלא יודע לא עושה רושם
................
עוד נמשיך

גם לא בשבת?

אם יש שאלות אתן עוד רקע קטן
בשום מקרה
זה עלול לגרום נזק
הרש"ש הקדוש
כיוון בשנה האחרונה לחייו
ואומרים שזו הסיבה שזו היתה השנה האחרונה בחייו
יש עוד שאלות לגבי הנושא

הבנתי

?
רבי שמעון בר יוחאי
גילה לעולם
את הזוהר הקדוש
ביום פטירתו - ל"ג בעומר
ביום ל"ב בעומר הפסיקו למות תלמידי רבי עקיבא
פרשת תזריע
אומרת
אישה שילדה בן זכר
ימי טהרתה
3 ימים ושלושים
יום
33 ימים = ל"ג
לאחר ליל הסדר היתה לידה
הסדר החדש
העובר
ואז השכינה - נמצאת
בימי טהרתה
אסור לה להתייחד עם בעלה
לכן גם לנו אסור לייחד קוב"ה ושכינתא
ועוד
כיון שאחרי 33 ימים היא נטהרת
עוד לא טבילה
רק טהרה
רוח טהרה עברה על הכל העולם
הזוהר המטהר התגלה בל"ג בעומר
וטיהר ולימד את כל ישראל
איך לטהר עצמם
מי מטהר אתכם?
אל תגידו מי -
מי = 50 ימים
50 ימי ספירת העומר
מטהרים אתכם
על ידי עליות שערי הקדושה
49 שערים
כנגד 49 ימי ספירת העומר
וביום החמישים
מי
בינה
תורה
שבועות
יובל
תהיו ברוכים
תהיו טובים
אמן

ליל הסדר הוא הלילה שבו יצאו כל צבאות השם
ממצרים - ישראל למטה
וכל מלאכי השמים למעלה
היציאה הייתה בחפזון
אמר הקב"ה - אני ה" לא שניתי
משמע - האור הזה של חרות
מעבדות לחרות
מעבדים
להיות עם של הקב"ה
עבדים לקב"ה
ובנים לקב"ה - לעתיד לבוא
אור זה קיים ומתקיים בכל שנה
כיון - שעדיין לא הגיע זמן העלמותם של
כוחות הטומאה
ותוצאת עץ הדעת טוב ורע
וחוקיו עדיין בעולם
ישנו מאבק מתמשך ומתמיד
בין קדושה לבין טומאה
בין טוב לרע
כוחם בעולם הזה אינו שווה
ארבע עולמות
אצילות - שם אין רע
לא יגורך רע על עולם האצילות נאמר
הרע לא גר שם
עולם הבריאה
רובו טוב - מיעוטו רע
עולם היצירה - חציו טוב חציו רע
עולם העשיה הרוחני
רובו רע מיעוטו טוב
ואנחנו מתחת לעולם הרוחני
בעולם שכולו רע
לבד מכבשה אחת תמימה
שלימוה
שלימה
עם התורה שנקראית טוב
כוחות אינם שווים
הרע הרבה יותר חזק בגשמיות
בתאוות החומר
פלא עצום קורה בכל חג
מועד
שבת
הקב"ה קבע חוקים אותם לא משנה
כיון שהחגים והשבת לא נפגמו
בחטא
החטא היה ביום השישי
קבע שלא יפגעו ימי החג והשבת
ולא יהיו במעמקי הטומאה והרוע
וזה נקרא
עליית העולמות
בכניסת שבת
וחג
כיון שכך
צריך להיות תהליך של היפרדות
עולמות הקדושה עולים
ונפרדים מעולמות הטומאה
יש בעיה...עולמות הטומאה
חיים רק מיניקה של הקדושה
אין להם חיות משלהם
עם ישראל הקדוש מחייה את הטומאה
ובערב חג
וערב שבת
נאבקים כוחות הטומאה
להשאיר יהודים למטה
בעולמות שלהם כדי שיהיה להם ממה להתקים בשבת
מה הם עושים?
הם זורעים מחשבות בעלמא
כעס
מריבות
קנאות
גאווה
זכרונות נשכחים של ריבים
ואז - באותם מקומות שהם זורעים
את המחשבות
לפתע מתלקחת אש של כעס
בין בני זוג
בין הורים לילדים
ובנ משפחה
בין שכנים
דווקא
לפני כניסת החג והשבת
וליל הסדר
הוא אור גדול, אור של גאולה
שם עיקר מאמציהם
כוחות הרשע האלו יעשו הכל
כדי להכניס סכסוכים
כעסים
מתחין
מתחים
חכם עיניו בראשו
כעת אתם יודעים סוד זה
מה תעשו - תצחקו
מחאו כף על כל נסיון להכעיס אותכם
ותרו לילד ששפך מיץ על השולחן
ותרו לבעל שפתאום מעיר על דא והא
או לאישה
או לשכן ששפך מים על הכביסה
זה לא הם!!
זה כוחות הטומאה
המחפשים שבויים לחג
והם מתארחים בכל החג
אין להם ןאלו שקיבלו אותם איך
להיפרד
הפרידה הייתה בערב החג
אל תכעסו על שום דבר
בעבור שום דבר
ועל אף אחד



 


זוהר חדש - תיקונים


אָמְרוּ נִשְׁמָתִין דִּמְתִיבְתָּא עִלָּאָה, וַדַּאי הַאי אִיהוּ דְּדַרְגֵּהּ עַמּוּדָא דְּאֶמְצָעִיתָא דְּעָתִיד לְאִתְגַּלְּיָא בְּדָרָא דְּמַלְכָּא מְשִׁיחָא אִתְגַּלְּיָא בֵּהּ.

אמרו נשמות של הישיבה העליונה

זו דרגא של העמוד האמצעי

שעתיד להתגלות בדור של מלך המשיח

העמוד האמצעי

התינוק - פנים קטנות - זעיר אנפין

זה הילד ישראל שמו -

הוא הבן של מלך מלכי המלכים

והוא עבר תהליכי גדילה ולמידה

ונפילות וקימה

וגלויות

הכל כדי להיות ראוי להיקרא בן של הקב"ה

בנים אתם לה"

הוא נגלה בכל דור

וְרָזָא דְּמִלָּא קְרָא אוֹכַח, מַ"ה שֶּׁהָיָ"ה הוּא שֶׁיִּהְיֶ"ה. וּבָהּ מִמְּכוֹ""ן שִׁבְתּ""וֹ הִשְׁגִּי""חַ אֶל כָּל יוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ.

סוד שלו הוא מה שכתוב

מה -

שהיה

הוא

משה

משה - הוא כללות ישראל

ממכון

שבתו

השגיח

משה

ישראל לעתיד לבוא, נבנה

מפנימיות וחיצוניות

של כל נשמות ישראל

יש את השורשים - הם האבות

הנביאים

מלכות בית דוד

הצדיקים - משורש יוסף

וכל העם קשור לשורש מהם

אבל - הראש

הדעת

הוא משה רבינו

הוא הפנימיות

הוא המקשר אל הקב"ה

פסול לך את הלוחות

לך, עבורך, כל שאר העם יינקו ממך!

הרועה הנאמן - רעיא מהמינא

קוּם רָעֲיָא מְהֵימָנָא לְאִתְּעָרָא לְהַהוּא דְּאִתְּמַר בֵּהּ אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר. וּכְמָה אִנּוּן דְּמִיכִין וְשֵׁינָתָא בְּעֵינֵיהוֹן, דְּלָא פַּתְחִין לוֹן לְאִתְעַסְּקָא בְּרָזִין דְּאוֹרַיְתָא,

קום רעיא מהמנא - קום רועה נאמן

הגיע זמן לפקוד את העדר

עליהם נאמר

אני ישנה וליבי ער

כמה כולם ישנים - בדור האחרון הזה

פתוחים לעולם הזה, לתאוותיו

לעולם נעלם המשקר, המדמה..

וסותמים עינהם לראות את האמת

על ידי

סודות התורה

דְּכָל רָז אור אִתְקְרֵי, לְאַנְהָרָא בֵּהּ לְבַת עֵינָא וּלְאִתְּעָרָא לָהּ בֵּהּ לְגַבֵּי בַּעְלָהּ, דְּאִיהִי דְּמִיכָא בְּגָלוּתָא בֵּין אִנּוּן מָארֵי תּוֹרָה. דְּלֵית חַד מִנַּיְהוּ דְּיִתְּעַר לָהּ בְּבַעְלָהּ דְּאִיהוּ ר""ז אוֹר דְּנָהִיר בָּהּ בָּבַת עֵינָא. דְּרָז אוֹר אִיהוּ בְּחֻשְׁבָּן.

כל רז נקרא אור

רז = גימטירה 207

אור = 207

להאיר לאחת המיוחדת

בת עין

בת של ע - ...ע = 70

היא המלכות

השכינה הקדושה

שמעליה 7 רועים

שומרים

שבע הכלולים מעשר - 70 נפש בני יעקב

שכל תכליתם היא

בת עין

שכינה

שומרני כאישון בת עין

להיות שומרי השכינה, שומרי המלכה

למסור נפש עבור הבת, היחידה שהלכה לאיבוד

ביער העמים, מבוזה ומושפלת

צועקת ומייללת

לבניה ולבנותיה

שובו - שובו הביתה

לְאַנְהָרָא בֵּהּ לְבַת עֵינָא וּלְאִתְּעָרָא לָהּ בֵּהּ לְגַבֵּי בַּעְלָהּ, דְּאִיהִי דְּמִיכָא בְּגָלוּתָא בֵּין אִנּוּן מָארֵי תּוֹרָה. דְּלֵית חַד מִנַּיְהוּ דְּיִתְּעַר לָהּ בְּבַעְלָהּ דְּאִיהוּ ר""ז אוֹר דְּנָהִיר בָּהּ בָּבַת עֵינָא. דְּרָז אוֹר אִיהוּ בְּחֻשְׁבָּן.

להאיר בה בתוכה את אור התורה

היא דלה ועניה אין לה מעצמה כלום

רק שאריות שבניה נותנים לה

כאשר הם לא מבקשים עבור עצמם

כל היום

תן לי...תן לי

הב ..הב לי

אפילו בעלי התורה

לומדים עבור עצמם

ואין לה מנחם

ואין לה עזרה

חוץ

מאלו העוסקים בסוד

יודעים את סודה של המלכה

שהיא העולם הבא

היא התכלית

והם נדבקים רק בה

ואתה הרועה הנאמן

משה רבינו

עתיד להתגלות בדור האחרון

וללמד את ישראל את סודותיה

מעלותיה

של כלת משה

דְּהָא אַנְתְּ הוּא דְּאִתְּמַר בֵּהּ מֹשֶׁה קִבֵּל תּוֹרָה מִסִּינַי. דְּהָא הֲווֹ כֻּלְּהוּ נְבִיאַיָּא וְחַכְמַיָּא וּמָארֵי קַבָּלָה לְגַבָּךְ, כְּסִיהֲרָא וְכוֹכְבַיָּא וּמַזָּלֵי דְּלֵית לוֹן נְהוֹרָא אֶלָּא מְשַׁמְּשָׁא.

כפי אז

משה קיבל תורה מסיני

כולם קיבלו ממשה

הנביאים

החוזים

הצדיקים

החכמים

הוא כמו אור החמה המאיר לכוכבים וללבנה

כי אין לכל הכוכבים והלבנה

אלא מה שמקבלים מהשמש

וּבְגִין דְּאִתְּמַר בָּךְ פְּנֵי מֹשֶׁה כִּפְנֵי חַמָּה. קוּם אַנְהִיר לוֹן דְּעַד דֶּאֱמֶת אַנְהִיר לוֹן, כֻּלְּהוּ הֲווֹ בַּחֲשׁוֹכָא וְלֵית לוֹן נְהוֹרָא.

בגלל זה נאמר פני משה כפני החמה

קום תאיר

קום תדליק את נשמות ישראל

קום תפתח לב כל אחד מישראל

כפי שעשית

כולם בחשיכה

אין איתנו מי יודע מה

קום עד שהאמת

תצעק

קום עד שכל ישראל יאמרו שוב

נעשה ונשמע

קום וקבור את קורח ועדתו

קום גיבור מחה את העמלק

קום משה רבינו

הגיע זמן הגאולה

 



חזרה לדף הבית
האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים