הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 


אתר זוהר החיים הוקם על ידי הרב יוחנן באנון ז"ל 
האתר משומר למען זכרו על ידי מפעל הזוהר העולמי (Ha-Zohar.info) ולימוד הזוהר היומי (DailyZohar.com)

   פרשת בראשית    פרשת נח    פרשת לך לך    פרשת וירא    פרשת חיי שרה    פרשת תולדות    פרשת ויצא
   פרשת וישלח    פרשת וישב    פרשת מקץ    פרשת ויגש    פרשת ויחי    פרשת שמות    פרשת וארא
   פרשת בא    פרשת בשלח    פרשת יתרו    פרשת משפטים    פרשת תרומה    פרשת תצוה    פרשת כי תשא
   פרשת ויקהל    פרשת פיקודי    פרשת ויקרא    פרשת צו    פרשת שמיני    פרשת תזריע    פרשת מצורע
   פרשת אחרי מות    פרשת קדושים    פרשת אמר    פרשת בהר    פרשת בחוקותי    פרשת במדבר    פרשת נשא
   פרשת בהעלותך    שלח לך    פרשת קרח    פרשת חוקת    פרשת בלק    פרשת פינחס    פרשת מטות
   פרשת מסעי    פרשת דברים    פרשת ואתחנן    פרשת עקב    פרשת ראה    פרשת שופטים    פרשת כי תבוא
   פרשת כי תצא    פרשת ניצבים וילך    פרשת האזינו    פרשת זאת הברכה
 
    עמוד הבית
    צור קשר
    תחילת הבריאה
    מבנה העולמות
    ראש השנה
    תם עוונך בת ציון
    הנהגות וסגולות
    אדם
    גאולה
    לאלפים
    חיים על פי הזוהר
    אלול
    24 אלף תלמידי רבי עקיבא
    פתיחת אליהו
    רבי שמעון בר יוחאי
    תיקוןני זוהר חדש
    כללי סודות ורזי התורה
    מעלת עיסוק בזוהר
    מהו צדיק ?
    הליכות אור - נוער וחינוך
    סוד הקפת התיבה
    מפעל הזוהר העולמי
    סוד קליפת נוגה
    נפש, רוח, נשמה..
    הצלת רבי יצחק
    ערב רב
    טעמי המצוות
    קריאת שמע בכוונה
    להידמות לאבות
    ט"ו בשבט
    שבת קודש
    שיויתי השם
    רבי שמעון מבטל מוות
    מעלת הלילה
    חיזוק באמונה
    נטילת ידיים
    רחל
    ויעבור
    יום הכיפורים
    ייחודים בתנועה
    מדרש האותיות
    פרשיות השבוע - וידאו
    סוכות
    צפיחית בדבש
    מעוט הירח
    תלמוד ארץ ישראל
    תפילה בציון רשב"י
    סדר עליית הנשמה
    תמונות
    לב נתיבות עשר מאמרות
    חנוכה
    שיעורי תורה בצ'ט
    ברכות השחר
    סגולות שבת
    מזמור יט - פרוש הזוהר
    מדרש רות - זוהר
    הקדמה 6 מצוות
    שיעורי וידאו - זוהר
    פסח
    שביעי פסח ועומר
    עמלק העייף, ישראל יעף
    מעלת משה רבינו
    משיח
    המלחמה האחרונה 1
    אלפיים שנות תפילה
    מדרשי זוהר
    בראשית תמן - תיקון 48
    שום תשים עליך מלך
    כבד את אביך...
    אידרא זוטא
    יסודות הזוהר
    להשיב את הבן לאב
    נסתם הפתוח ונפתח הסתום
    אנכי ה'
    קריאת זוהר כללית
    שיעורי זוהר בקול
    אלול ושיעורים תשרי
    למה אנחנו כאן?
    רפ"ח
    ממלכת כהנים
    פרשות השבוע
    חגי השנה
    סודת הזוהר
    דרשות הרב בטקסט
    תורה וישראל חד הם
    מפתח החכמה ביראה
    ראשי ישן
    הנהגות הימים
    מבצע ה - 70
    שיעורי עץ החיים
    מחיה המתים
    נבואת פרס אירן
    חיטה ומשיח
    נצח זמן ומקום
    נישואין גירושין
    פורים
    מוצאי שבת
    סוד הפרצופים - בפשט
    מלאכים המלווים
תרומות לברכות בעלון
ובאתר נא להשאיר את נוסח
הברכה.
התרומות מיועדות להחזקת האתר
הדפסת עלוני הזוהר
הכנת סרטי וידאוו ייחודים, שיעורי זוהר 
 

 
זוהר משפטים – גרושין ונישואין שניים..ושלישים, אלמנה ואלמן


רְאוּ עַכְשָׁו כַּמָּה גְדוֹלִים וְעֶלְיוֹנִים גְּבוּרוֹתָיו. שָׁנִינוּ, 
מִי שֶׁמְּגָרֵשׁ אִשְׁתּוֹ הָרִאשׁוֹנָה, מִזְבֵּחַ מוֹרִיד עָלָיו דְּמָעוֹת. 
לָמָּה מִזְבֵּחַ? 
אֶלָּא הֲרֵי אָמַרְנוּ שֶׁכָּל נְשׁוֹת הָעוֹלָם עוֹמְדוֹת בִּדְמוּת הַמִּזְבֵּחַ הַזֶּה, - 
מזבח הוא מלכות, שכינה וכל בנות ישראל שורשן במלכות
וְעַל זֶה הֵן יוֹרְשׁוֹת שֶׁבַּע בְּרָכוֹת, שֶׁכֻּלָּן הֵן מִכְּנֶסֶת יִשְׂרָאֵל. 
וְאִם הוּא מְגָרֵשׁ אוֹתָהּ,
חוֹזֶרֶת הָאֶבֶן (של המזבח העליון) לְגֵרָעוֹן. 
אין ברכות, שבע הברכות שירדו בחתונה עולות חזרה וזה 
ושבה אל בית אביה, פרנסתה והברכה דרך אביה שוב..
מָה הַטַּעַם? מִשּׁוּם שֶׁמִּתְחַבְּרִים הַגֵּרוּשִׁין זֶה עִם זֶה. 
כַּמָּה גִלְגּוּלִים וְכַמָּה מַעֲשִׂים נִסְתָּרִים עוֹשֶׂה הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא 
עִם כַּמָּה נְשָׁמוֹת מְעֻרְטָלוֹת, - נשמות ללא לבוש גוף..
וְכַמָּה רוּחוֹת מְעֻרְטָלוֹת הוֹלְכוֹת בְּאוֹתוֹ הָעוֹלָם שֶׁלֹּא נִכְנָסוֹת לַפַּרְגּוֹד שֶׁל הַמֶּלֶךְ, 
וְכַמָּה עוֹלָמוֹת מִתְהַפֵּךְ בָּהֶם, 
וְהָעוֹלָם שֶׁמִּתְהַפֵּךְ בְּכַמָּה פְלָאִים נִסְתָּרִים, וּבְנֵי אָדָם לֹא יוֹדְעִים וְלֹא מַשְׁגִּיחִים, 
וְאֵיךְ מִתְגַּלְגְּלוֹת הַנְּשָׁמוֹת כְּאֶבֶן בְּכַף הַקֶּלַע, 
כְּמוֹ שֶׁנֶּאֱמַר וְאֵת נֶפֶשׁ אֹיְבֶיךְ יְקַלְּעֶנָּה בְּתוֹךְ כַּף הַקָּלַע. 
עַכְשָׁו יֵשׁ לְגַלּוֹת,
שֶׁהֲרֵי כָּל הַנְּשָׁמוֹת מֵהָאִילָן הַגָּדוֹל וְהַתַּקִּיף, - עץ החיים, זעיר אנפין
שֶׁהוּא הַנָּהָר שֶׁיּוֹצֵא מֵעֵדֶן, יוֹצְאוֹת, 
וְכָל הָרוּחוֹת מֵעֵץ אַחֵר קָטָן יוֹצְאוֹת. – מלכות, שכינה
הַנְּשָׁמָה מִלְמַעְלָה וְהָרוּחַ מִלְּמַטָּה,
וּמִתְחַבְּרוֹת כְּאַחַת כְּמוֹ זָכָר וּנְקֵבָה. 
וְכַאֲשֶׁר מִתְחַבְּרוֹת כְּאַחַת, אָז מְאִירוֹת אוֹר עֶלְיוֹן, - בינה, אימא עליונה
וּבְחִבּוּר שֶׁל שְׁנֵיהֶם נִקְרָא נֵר. 
נֵר ה' נִשְׁמַת אָדָם. 
מַהוּ נֵ''ר? נְ'שָׁמָה ר'וּחַ.
וְעַל הַחִבּוּר שֶׁל שְׁנֵיהֶם כְּאֶחָד נִקְרָא נֵר, שֶׁכָּתוּב (משלי ב) נֵר ה' נִשְׁמַת אָדָם. 
נְשָׁמָה וְרוּחַ - זָכָר וּנְקֵבָה לְהָאִיר כְּאֶחָד,
וְזֶה בְּלִי זֶה לֹא מְאִירִים וְלֹא נִקְרָא נֵר. 
וּכְשֶׁמִּתְחַבְּרִים כְּאֶחָד, הַכֹּל נִקְרָא נֵר. 
וְאָז מִתְעַטֶּפֶת הַנְּשָׁמָה בְּרוּחַ לַעֲמֹד שָׁם לְמַעְלָה בַּהֵיכָל הַגָּנוּז, 
שֶׁכָּתוּב (ישעיה נז) כִּי רוּחַ מִלְּפָנַי יַעֲטוֹף. 
לֹא כָתוּב יִתְעַטֵּף, אֶלָּא יַעֲטוֹף, - פנימיות וחיצונות – זכר פנימי נקבה חיצונית
מָה הַטַּעַם? 
מִשּׁוּם שֶׁנְּשָׁמוֹת אֲנִי עָשִׂיתִי. שָׁם לְמַעְלָה בַּגָּן, בַּהֵיכָל הַגָּנוּז, 
מִתְעַטֶּפֶת וּמִתְלַבֶּשֶׁת הַנְּשָׁמָה בְּרוּחַ כְּמוֹ שֶׁרָאוּי. 
וְכֵיוָן שֶׁבְּאוֹתוֹ הֵיכָל לֹא הָיָה וְלֹא הִשְׁתַּמֵּשׁ אֶלָּא בְּרוּחַ וּנְשָׁמָה, 
הַנֶּפֶשׁ לֹא בָאָה לְשָׁם
אֶלָּא מִתְלַבֶּשֶׁת בְּאוֹתָהּ רוּחַ שָׁם, 
וּכְשֶׁיּוֹרֶדֶת לְתוֹךְ גַּן עֵדֶן הַתַּחְתּוֹן, 
מִתְלַבֶּשֶׁת בְּאוֹתָהּ רוּחַ אַחֶרֶת שֶׁאָמַרְנוּ,
אוֹתָהּ שֶׁיָּצְאָה מִשָּׁם וְהָיְתָה מִשָּׁם,
וּבְכֻלָּן הִיא שׁוֹרָה בָּעוֹלָם הַזֶּה וּמִתְלַבֶּשֶׁת בָּהֶם. 
וְאוֹתָהּ רוּחַ שֶׁהִשְׁאִיר וְנִדְבְּקָה בְּאוֹתוֹ הַכְּלִי, לֹא נֶאֶבְדָה.
שֶׁהֲרֵי אֵין אֲפִלּוּ דָּבָר קָטָן בָּעוֹלָם שֶׁאֵין לוֹ אֲתַר וּמָקוֹם לְהִטָּמֵן וּלְהִתְכַּנֵּס לְשָׁם, 
וְלֹא נֶאֱבָד לְעוֹלָמִים. וּמִשּׁוּם כָּךְ, אוֹתָהּ הָרוּחַ שֶׁהִשְׁאִיר בְּאוֹתוֹ כְּלִי שָׁם, 
הוּא וַדַּאי רוֹדֵף אַחַר הָעִקָּר וְהַיְסוֹד שֶׁלּוֹ שֶׁיָּצָא מִמֶּנּוּ, 
וּמֵבִיא אוֹתוֹ וּבוֹנֶה אוֹתוֹ בִּמְקוֹמוֹ, 
בְּמָקוֹם שֶׁל אוֹתָהּ רוּחַ בַּת זוּגוֹ שֶׁיָּצְאָה עִמּוֹ,
וְנִבְנֶה שָׁם כְּמִקֹּדֶם, וְזוֹהִי בְּרִיָּה חֲדָשָׁה עַכְשָׁו בָּעוֹלָם, רוּחַ חֲדָשָׁה וְגוּף חָדָשׁ. 
זו רוח בעלה הראשון
הבעל הראשון משאיר רוח בתוך רחם האישה, הרוח הזו תהיה יסודות צאצאי הזוג
כעת שהתגרשו
הרוח הזו ערטלאית - ללא לבושים
היא עיקר ההפרעה לזיווג חדש
היא המעכבת נישואין שניים
אלו הם זכרונות של בעלה
כעס על בעלה
אהבה אל בעלה
הראשון
כל אלו מונעים ממנה להתחבר לזיווג שני

ןאיך אצל אלמנים הרוח של האישה גם מעכבת?

יוחנן באנון
הוא אור
אין לו כלי
אין שום הפרעה
ההפרעה היחידה של אלמן
אם יש ילדים
זה אם הוא לא מזכיר אותה לילידו
עושה לעילוי נשמתה
ולפני שמתחתו שנית
עולה לקברה
ומבקש ממנה ברכה לנישואיו החדשים

סגירת מעגל ­ ­
יפה

ומה עם מי שמגרשת את בעלה הראשון?

יוחנן באנון 
על פי ההלכה - גבר מגרש אישה מגורשת..כך הוא ברוחניות, 
אשה היא כלי גבר הוא אור..
היא מכילה את האור, לכן נקראית עקרת הבית - היא בית לאור של בעלה..

הבנתי, אף על פי שהאישה היא העוזבת, בטקס הגירושין, כפי שאני זוכרת, הגבר הוא המגרש, ולא משנה מי ביקש לעזוב ולפרק. אבל לפי ההסבר שלך, דווקא הגיוני יותר שאישה תגרש את האור של הגבר מהבית שלה, ולא שהאור יגרש את הבית, את הכלי...

יוחנן באנון 
כלי ללא אור - חושך, כביכול גורש ממקום האור וירד לחשיכה, 
בקבלה זה נקרא שבירת כלים...
אין כלי יכול להתקיים ללא אור. 
זכר משפיע נקבה מושפעת...
לכן נקראית נקבה – 
מלשון נקב - מקום שמכיל...
אבל יש המשך למאמר הזה..גרושה עד שתתחתן עדיין מכילה חלק מרוחו של בעלה שמחייה את הכלי..וזה עיקר צערה ..עיכוב זיווג חדש בגלל אותו זכרון רוח...

כבוד הרב, נדמה לי שלמרבה הדאבה בתקופה האחרונה לזוגות אין סבלנות להישאר בקשר שאינו זורם על מי מנוחות, והם ממהרים להתגרש.....

יוחנן באנון 
רוח הגאולה המבקש לסיים את כל הברורים...
כולנו שברי וניצוצות כלים אחרונים...
כל חיבור חדש הוא תיקון..
כל פרוד סיום התיקון..זה ההסבר הרוחני...
אבל אדם יעשה כל שיכולתו לשלום בית, זה פשט ההלכה...
השם לא ימנע טוב מההולכים בתמים

הבנתי. תודה רבה. דיברת על נושא שבדיוק ביומיים האחרונים תהיתי לגביו. 

נשואין שניים 
בֹּא וּרְאֵה, כַּמָּה עֶלְיוֹנִים גְּבוּרוֹת הַמֶּלֶךְ הַקָּדוֹשׁ שֶׁהוּא עוֹשֶׂה,
וּמִי יָכוֹל לְהַגִּיד אוֹתָם. 
כְּשֶׁהַבַּעַל הַשֵּׁנִי הַזֶּה בָּא וּמַכְנִיס רוּחַ לְאוֹתוֹ כְּלִי,
הָרוּחַ הָרִאשׁוֹנָה מְקַטְרֶגֶת בָּרוּחַ הזּוֹ שֶׁנִּכְנְסָה (נלחמת), 
וְלֹא מִתְיַשְּׁבוֹת כְּאֶחָד. 

וּמִשּׁוּם כָּךְ הָאִשָּׁה לֹא מְיֻשֶּׁבֶת כָּרָאוּי עִם בַּעְלָהּ הַשֵּׁנִי, 
מִשּׁוּם שֶׁהָרוּחַ הָרִאשׁוֹנָה מְכַשְׁכֶּשֶׁת בָּהּ, 
וְאָז הִיא זוֹכֶרֶת אוֹתוֹ 
תָּמִיד וּבוֹכָה עָלָיו אוֹ נֶאֱנַחַת עָלָיו,
שֶׁהֲרֵי רוּחוֹ מְכַשְׁכֶּשֶׁת בְּמֵעֶיהָ כְּנָחָשׁ, 
וּמְקַטְרֶגֶת עִם הָרוּחַ הָאַחֶרֶת שֶׁנִּכְנְסָה בָּהּ 
מֵהַבַּעַל הַשֵּׁנִי. עַד זְמַן רַב מְקַטְרְגִים זֶה בָּזֶה.

וְאִם מַעֲבִירָה זוֹ שֶׁנִּכְנְסָה לְאוֹתָהּ (התעוררות) שֶׁהָיְתָה רִאשׁוֹנָה (לאחר כך) – 
זוֹ הָרִאשׁוֹנָה יוֹצֵאת וְהוֹלֶכֶת לָהּ. 
וְלִפְעָמִים שֶׁדּוֹחָה הָרִאשׁוֹנָה הַזּוֹ אֶת אוֹתָהּ הַשְּׁנִיָּה וְנַעֲשֵׂית לָהּ מְקַטְרֵג, 
עַד שֶׁמּוֹצִיאָה אוֹתָהּ מִן הָעוֹלָם. 
וְעַל זֶה שָׁנִינוּ, שֶׁמִּשְּׁנַיִם וָמַעְלָה לֹא יִשָּׂא אָדָם אֶת הָאִשָּׁה הַזּוֹ, - נישואין שלישים
שֶׁהֲרֵי מַלְאַךְ הַמָּוֶת הִתְחַזֵּק בָּהּ, 
וּבְנֵי הָעוֹלָם לֹא יוֹדְעִים שֶׁהֲרֵי הָרוּחַ, 
כֵּיוָן שֶׁנִתְחַזֵּק וְנִצַּח אֶת אוֹתָהּ הָרוּחַ הָאַחֶרֶת הַשְּׁנִיָּה, 
מִכָּאן וָהָלְאָה לֹא יִתְעָרֵב אִישׁ אַחֵר עִמָּהּ. 
חֲבֵרִים, הֲרֵי יָדַעְנוּ שֶׁבְּמָקוֹם זֶה יֵשׁ לָכֶם לְהַקְשׁוֹת וְלוֹמַר, 
אִם כָּךְ, הַשֵּׁנִי הַזֶּה לֹא מֵת בַּדִּין וְלֹא דָנוּ אוֹתוֹ מִלְמַעְלָה. 
בֹּא וּרְאֵה, הַכֹּל הוּא בְּדִין שֶׁיְּנַצַּח פְּלוֹנִי אֶת פְּלוֹנִי 
אוֹ שֶׁלֹּא יְקַטְרֵג עָלָיו פְּלוֹנִי לִפְלוֹנִי, 
וּמִי שֶׁנּוֹשֵׂא אַלְמָנָה כְּמוֹ שֶׁנִּכְנָס לַיָּם בְּרוּחוֹת עַזּוֹת בְּלִי חֲבָלִים, 
וְלֹא יוֹדֵעַ אִם יַעֲבֹר בְּשָׁלוֹם אוֹ יִטְבַּע לְתוֹךְ הַתְּהוֹמוֹת. 
אַלְמָנָה שֶׁלֹּא נִשֵּׂאת, אַף עַל גַּב שֶׁבָּא בֶּן זוּגָהּ וְהִיא לֹא רוֹצָה לְהִנָּשֵׂא – 
הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא לֹא כוֹפֶה אוֹתָהּ מִן הַדִּין, 
וְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַזְמִין לְאוֹתוֹ הָאִישׁ אִשָּׁה אַחֶרֶת, 
וְלֹא נִכְנֶסֶת בְּדִין כָּזֶה (ואין עליה בית דין בזה) בְּאוֹתוֹ הָעוֹלָם, 
וְאַף עַל גַּב שֶׁאֵין לָהּ בֵּן, 
שֶׁהֲרֵי אִשָּׁה לֹא מְצֻוָּה עַל פְּרִיָּה וּרְבִיָּה, כְּמוֹ שֶׁבֵּאֲרוּהָ

מצוה להחזיר גרושתו במידה ולא נישאה לאחר...

הָאִשָּׁה הַזּוֹ שֶׁלֹּא נִשְּׂאָה פַּעַם שְׁנִיָּה, 
אוֹתָהּ רוּחַ שֶׁהִשְׁאִיר בָּהּ בַּעְלָהּ, מַה נַּעֲשֶׂה מִמֶּנָּה? 
יוֹשֶׁבֶת שָׁם שְׁנֵים עָשָׂר חֳדָשִׁים, 
וּבְכָל לַיְלָה וְלַיְלָה יוֹצֵא וּפוֹקֵד אֶת הַנֶּפֶשׁ, 
וְחוֹזֵר לִמְקוֹמוֹ אַחַר שְׁנֵים עָשָׂר חֳדָשִׁים, 
כְּשֶׁהִסְתַּלֵּק דִּינוֹ שֶׁל אוֹתוֹ הָאִישׁ. שֶׁהֲרֵי כָּל אוֹתָם שְׁנֵים עָשָׂר חֳדָשִׁים, 
זוֹ הָרוּחַ כְּפוּפָה בְּעַצְבוּת כָּל יוֹם. 
אַחַר שְׁנֵים עָשָׂר חֳדָשִׁים יוֹצֵאת מִשָּׁם וְהוֹלֶכֶת וְעוֹמֶדֶת בְּשַׁעַר גַּן עֵדֶן 
וּפוֹקֶדֶת אֶת הָעוֹלָם הַזֶּה אֶל אוֹתוֹ הַכְּלִי שֶׁיּוֹצֵאת מִמֶּנּוּ. 
וּכְשֶׁהָאִשָּׁה הַזּוֹ מִסְתַּלֶּקֶת מִן הָעוֹלָם, - עד פטירת האשה יש ייסורים לבעל שנפטר.
אוֹתָהּ רוּחַ יוֹצֵאת וּמִתְלַבֶּשֶׁת בְּאוֹתָהּ רוּחַ שֶׁלָּהּ, 
וְזוֹכָה בָּהּ לְבַעְלָהּ, וּשְׁנֵיהֶם מְאִירִים כָּרָאוּי בְּחִבּוּר אֶחָד. 

יהי רצון שישכון שלום בכל בתי ישראל
וזיווגם יעלה למקומו בשורש
ויהיו שלימים ואוהבים ומקיימים רצונו של הבורא
אדם זכר ונקבה בראם פנים בפנים באהבה כבוד אחדות ..
פריה ורביה של זרע קודש, צאצאי מלכות, בני מלך מלכי המלכים

....


זוהר חדש - תיקונים


אָמְרוּ נִשְׁמָתִין דִּמְתִיבְתָּא עִלָּאָה, וַדַּאי הַאי אִיהוּ דְּדַרְגֵּהּ עַמּוּדָא דְּאֶמְצָעִיתָא דְּעָתִיד לְאִתְגַּלְּיָא בְּדָרָא דְּמַלְכָּא מְשִׁיחָא אִתְגַּלְּיָא בֵּהּ.

אמרו נשמות של הישיבה העליונה

זו דרגא של העמוד האמצעי

שעתיד להתגלות בדור של מלך המשיח

העמוד האמצעי

התינוק - פנים קטנות - זעיר אנפין

זה הילד ישראל שמו -

הוא הבן של מלך מלכי המלכים

והוא עבר תהליכי גדילה ולמידה

ונפילות וקימה

וגלויות

הכל כדי להיות ראוי להיקרא בן של הקב"ה

בנים אתם לה"

הוא נגלה בכל דור

וְרָזָא דְּמִלָּא קְרָא אוֹכַח, מַ"ה שֶּׁהָיָ"ה הוּא שֶׁיִּהְיֶ"ה. וּבָהּ מִמְּכוֹ""ן שִׁבְתּ""וֹ הִשְׁגִּי""חַ אֶל כָּל יוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ.

סוד שלו הוא מה שכתוב

מה -

שהיה

הוא

משה

משה - הוא כללות ישראל

ממכון

שבתו

השגיח

משה

ישראל לעתיד לבוא, נבנה

מפנימיות וחיצוניות

של כל נשמות ישראל

יש את השורשים - הם האבות

הנביאים

מלכות בית דוד

הצדיקים - משורש יוסף

וכל העם קשור לשורש מהם

אבל - הראש

הדעת

הוא משה רבינו

הוא הפנימיות

הוא המקשר אל הקב"ה

פסול לך את הלוחות

לך, עבורך, כל שאר העם יינקו ממך!

הרועה הנאמן - רעיא מהמינא

קוּם רָעֲיָא מְהֵימָנָא לְאִתְּעָרָא לְהַהוּא דְּאִתְּמַר בֵּהּ אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר. וּכְמָה אִנּוּן דְּמִיכִין וְשֵׁינָתָא בְּעֵינֵיהוֹן, דְּלָא פַּתְחִין לוֹן לְאִתְעַסְּקָא בְּרָזִין דְּאוֹרַיְתָא,

קום רעיא מהמנא - קום רועה נאמן

הגיע זמן לפקוד את העדר

עליהם נאמר

אני ישנה וליבי ער

כמה כולם ישנים - בדור האחרון הזה

פתוחים לעולם הזה, לתאוותיו

לעולם נעלם המשקר, המדמה..

וסותמים עינהם לראות את האמת

על ידי

סודות התורה

דְּכָל רָז אור אִתְקְרֵי, לְאַנְהָרָא בֵּהּ לְבַת עֵינָא וּלְאִתְּעָרָא לָהּ בֵּהּ לְגַבֵּי בַּעְלָהּ, דְּאִיהִי דְּמִיכָא בְּגָלוּתָא בֵּין אִנּוּן מָארֵי תּוֹרָה. דְּלֵית חַד מִנַּיְהוּ דְּיִתְּעַר לָהּ בְּבַעְלָהּ דְּאִיהוּ ר""ז אוֹר דְּנָהִיר בָּהּ בָּבַת עֵינָא. דְּרָז אוֹר אִיהוּ בְּחֻשְׁבָּן.

כל רז נקרא אור

רז = גימטירה 207

אור = 207

להאיר לאחת המיוחדת

בת עין

בת של ע - ...ע = 70

היא המלכות

השכינה הקדושה

שמעליה 7 רועים

שומרים

שבע הכלולים מעשר - 70 נפש בני יעקב

שכל תכליתם היא

בת עין

שכינה

שומרני כאישון בת עין

להיות שומרי השכינה, שומרי המלכה

למסור נפש עבור הבת, היחידה שהלכה לאיבוד

ביער העמים, מבוזה ומושפלת

צועקת ומייללת

לבניה ולבנותיה

שובו - שובו הביתה

לְאַנְהָרָא בֵּהּ לְבַת עֵינָא וּלְאִתְּעָרָא לָהּ בֵּהּ לְגַבֵּי בַּעְלָהּ, דְּאִיהִי דְּמִיכָא בְּגָלוּתָא בֵּין אִנּוּן מָארֵי תּוֹרָה. דְּלֵית חַד מִנַּיְהוּ דְּיִתְּעַר לָהּ בְּבַעְלָהּ דְּאִיהוּ ר""ז אוֹר דְּנָהִיר בָּהּ בָּבַת עֵינָא. דְּרָז אוֹר אִיהוּ בְּחֻשְׁבָּן.

להאיר בה בתוכה את אור התורה

היא דלה ועניה אין לה מעצמה כלום

רק שאריות שבניה נותנים לה

כאשר הם לא מבקשים עבור עצמם

כל היום

תן לי...תן לי

הב ..הב לי

אפילו בעלי התורה

לומדים עבור עצמם

ואין לה מנחם

ואין לה עזרה

חוץ

מאלו העוסקים בסוד

יודעים את סודה של המלכה

שהיא העולם הבא

היא התכלית

והם נדבקים רק בה

ואתה הרועה הנאמן

משה רבינו

עתיד להתגלות בדור האחרון

וללמד את ישראל את סודותיה

מעלותיה

של כלת משה

דְּהָא אַנְתְּ הוּא דְּאִתְּמַר בֵּהּ מֹשֶׁה קִבֵּל תּוֹרָה מִסִּינַי. דְּהָא הֲווֹ כֻּלְּהוּ נְבִיאַיָּא וְחַכְמַיָּא וּמָארֵי קַבָּלָה לְגַבָּךְ, כְּסִיהֲרָא וְכוֹכְבַיָּא וּמַזָּלֵי דְּלֵית לוֹן נְהוֹרָא אֶלָּא מְשַׁמְּשָׁא.

כפי אז

משה קיבל תורה מסיני

כולם קיבלו ממשה

הנביאים

החוזים

הצדיקים

החכמים

הוא כמו אור החמה המאיר לכוכבים וללבנה

כי אין לכל הכוכבים והלבנה

אלא מה שמקבלים מהשמש

וּבְגִין דְּאִתְּמַר בָּךְ פְּנֵי מֹשֶׁה כִּפְנֵי חַמָּה. קוּם אַנְהִיר לוֹן דְּעַד דֶּאֱמֶת אַנְהִיר לוֹן, כֻּלְּהוּ הֲווֹ בַּחֲשׁוֹכָא וְלֵית לוֹן נְהוֹרָא.

בגלל זה נאמר פני משה כפני החמה

קום תאיר

קום תדליק את נשמות ישראל

קום תפתח לב כל אחד מישראל

כפי שעשית

כולם בחשיכה

אין איתנו מי יודע מה

קום עד שהאמת

תצעק

קום עד שכל ישראל יאמרו שוב

נעשה ונשמע

קום וקבור את קורח ועדתו

קום גיבור מחה את העמלק

קום משה רבינו

הגיע זמן הגאולה

 



חזרה לדף הבית
האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים